saramatildanilsson

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Matilda Nilsson - 25 oktober 2015 19:23

Tiden går så fort när man har så roligt. Har inte hunnit blogg denna vecka så mycket men det kommer lite nu.
Igår åkte jag in till DK med Andreas familj för att hanns farmors sambo fyllde år. Det var riktigt trevligt, mycket skratt och skoj. Efter har varit där till lite i 12 så begav vi oss hem till Sverige igen med bil.
Vi var hemma igen efter vid kl 1, efter en timma i blir hade vi svårt att sova så vi spelade kort och snackas lite.

Imorse var man ju inte pigg som tuppen. Vi vaknade kl 8. Sen har vi inte gjort så mycket idag, bara slappat och haft det mysigt. Helgerna med Andreas går så fort, önskade bara att det gick lite saktare men så är livet. Mamma hämtade mig kl 5 sen nu har jag duschat och ätit, ska bara titta på tv och mysa för jag är ledig imorgon. Imorgon blir det att åka ner till stan för att göra ett besök hos sin sjukgymnast för att se om det går framemot// Matilda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Matilda, jag är 17 år och bosatt i Skåne. På denna blogg kommer ni att få följa min vardag och min handboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards