saramatildanilsson

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Matilda Nilsson - 7 oktober 2015 11:46

Det har varit två tuffa dagar nu och på rad, måndagen och tisdagen. Jag kom hem från Andreas ganska lätt och smidigt i söndags. Jag var hemma kl 20.30 och då var jag svintrött, min säng nästa kallade på mig. Men jag gick inte och la mig tidigare och det resulterade till att det blev jobbigt att gå upp till praktiken dagen efter. Men upp kom jag ser som jag vet inte vad, men om den dagen hade gått lite snabbare så hade jag nog inte varit lika trött, men den dagen var den segaste på länge. Jag hörde av mig till min tränare för att säga att jag fortfarande inte kunde träna, Så då hoppade jag redan i pyjamasen vid kl 16 och gick runt i den resten av kvällen.

 


Tidsagen var jag lika seg men mycket bättre, det var en okej dag om man kan säga så. Vakande med lite huvudverk och den satt kvar hela dagen den ville inte försvinna. När mamma kom hem så åkte vi till willys för att handla och sen skulle vi fixa något ärende snabbt bara. Sen var det hem för att äta något, lax blev det då. Min huvudverk ville inte försvinna så efter maten gick jag upp och la mig och somnade direkt nästan. Ju är jag hur pigg som helst, Ska snart dra till skolan. Idag har jag bara två lektioner och jag ska jag hem och plugga och tittar lite på tv och mysa innan jag sak dra ner till träningen och se om jag kan träna. Efter det blir det nog plugga och snacka med min älskling 

    

// Matilda 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Matilda, jag är 17 år och bosatt i Skåne. På denna blogg kommer ni att få följa min vardag och min handboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards