saramatildanilsson

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2015

DENNA VECKA BARA SPRINGER IVÄG!

Av Matilda Nilsson - 9 oktober 2015 20:11

Då har det äntligen blivet fredag och det är sjukt skönt. Det har varit mycket denna vecka i skolan och nästa vecka och nästa igen kommer det också att bli mycket. Jag har också börjat få ont i mitt knä igen. Jag provade att träna i onsdags och det var för tidigt, för mitt knä svullnade upp och nu kn jag knappt gå. Men jag hoppas att det går över så fort som möjligt så att jag kan praktisera på måndag, men det tar vi på måndag. Men nu är det villa som gäller och då är det bar att det äntligen är helg och kunna var med familjen. Sen kommer Andreas hem till Sverige så han ska komma hem till mig på söndagen. Det var bara en vecka sedan vi sågs senast, men det känns bara att jag träffar han snart.  Sen vet jag inte om han kommer att sova här till måndag, vi får väll se vad han vill. Eftersom jag går i skolan så betyder det att jag ska gå upp kl 7.30 för jag börjar kl 9.00



Imorgon ska jag ha Grekiskt afton med min familj och min kusins familj. Så min kusin kommer hit vid kl 11 sen ska vi köra och köpa ingredienser till efterätten. Vi ska göra en sådan kallad radiokaka och sen cupcakes. Det kommer bli hur bara som helst, jag ska fota och lägga ut bilderna på söndag. Jag har inte träffat min kusin på länge så det kan bli kul att göra något själv med henne under dagen imorgon. /// Matilda


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Nilsson - 27 oktober 2015 11:27

Hej jag har valt att gå över och blogga på  nouw.se istället för det är mycket lättar att blogg via mobilen på den plus att den har mycker finare disigner och lättare att jobba med. Glöm inte att gå in på den nya bloggen.  http://nouw.com/saramatil...

Av Matilda Nilsson - 26 oktober 2015 13:19


Nu va det måndag morgon och vaknade imorse med att veta att man inte ska till praktiken eller skolan på hela veckan för det är höstlov. Men idag fick jag ändå gå upp i tid för ett återbesök hos min sjukgymnast. Han sa att mitt knä hade blivet mycket ...

Av Matilda Nilsson - 25 oktober 2015 19:23

Tiden går så fort när man har så roligt. Har inte hunnit blogg denna vecka så mycket men det kommer lite nu. Igår åkte jag in till DK med Andreas familj för att hanns farmors sambo fyllde år. Det var riktigt trevligt, mycket skratt och skoj. Efter h...

Av Matilda Nilsson - 16 oktober 2015 16:39

Jag har inte bloggat på länge, jag har inte haft tid. Lördagen gick bra, jag och min kusin fick bakat våra kakor som vi ville. Sen blev det kväll och då kom hela kusinges familjen, i familjen inräknas den lilla hunden Ludde.  Kvällen rollade iväg sna...

Av Matilda Nilsson - 16 oktober 2015 09:03

Handbollen har alltid varit något jag kunde gå till och det kändes bra, men efter jag var hos sjukgymnasten i tisdags så känns det sämre. Jag fick reda på att jag inte får spela handboll på 4-6 veckor och jag missa Sverige mesterskapet (SM) med mitt ...

Presentation


Mitt namn är Matilda, jag är 17 år och bosatt i Skåne. På denna blogg kommer ni att få följa min vardag och min handboll.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards